wtorek, 10 stycznia 2012

Już mi tęskno

Dziwna zima tego lata, taka wiosenna. Wszystko jakby drżało, zwierzęta, ptaki i rosliny. Nie mówiąc o nas ludzikach ;). Przyroda jakby stanęła na glowie. Bez zaczyna wypuszczać pączki, moja sabaka lnieje, a ja patrząc na kalendarz uświadamiam sobie, że to powinna być zima. Co to się porobiło? Koniec świata?
Patrząc na to wszystko mam ochotę wyprowadzić z garażu moją maszynę, odpalic ją i pojechać w siną dal. Tęskno mi warkotu silnika i szumu wiatru kiedy dodając gazu mknę przed siebie.

1 komentarz:

  1. Wygladasz niesamowicie na swojej maszynie!!!Dzięki za odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń

Rozwiń niteczkowe myśli, skomentuj i daj się poznać.

Witam. Dawno mnie nie było. Troszkę się działo, więc czasu nie za bardzo starczyło na nowe posty. Postaram się to zmienić ;) Ciepełkowo...